Oplossingen voor documentbeheer

Tegenwoordig heeft de mogelijkheid om naar behoefte toegang te krijgen tot informatie invloed op elk aspect van het bedrijfsleven. Effectief documentbeheer vereist echter meer dan alleen het implementeren van nieuwe technologieën.

Er moet rekening worden gehouden met het hele bedrijfsecosysteem, van mensen en processen tot strategische doelen en milieubeleid.

Ace bureautique biedt u innovatieve en aanpasbare oplossingen voor het beheer van wijzigingen en documentstromen binnen uw bedrijf.

In de huidige competitieve markt is het vermogen om effectief toegang te krijgen tot informatie en deze te verspreiden van cruciaal belang voor zakelijk succes. Ricoh MDS Services biedt oplossingen op maat om uw documentprocessen te optimaliseren, zodat de juiste informatie altijd veilig beschikbaar is.

Onze service richt zich op de drie fundamentele functies van documentbeheer:

  • Informatie invoeren
  • Informatie delen binnen het bedrijf
  • Informatie verwerken zodat deze organisatorische waarde oplevert

Elke door Document Management Services ontwikkelde oplossing is ontworpen rond uw behoeften, zowel op basis van uw doelen als de manier waarop uw bedrijf werkt.

In nauwe samenwerking met uw team gebruiken we onze beproefde aanpak om de beste opzet voor uw bedrijf vast te stellen:

Eerst beoordelen we hoe uw bedrijf fysieke en elektronische informatie verkrijgt, gebruikt en opslaat, daarna beoordelen we uw omgeving, apparaten en de informatie zelf.

  • Vervolgens werken we aan het optimaliseren van uw infrastructuur om ervoor te zorgen dat uw werknemers naadloos toegang hebben tot de informatie die ze nodig hebben om hun werk te doen.
  • Vervolgens kijken we naar de invoer- en uitvoergedragspatronen van het bedrijf, dat wil zeggen wat uw gebruikers afdrukken en waarom.
  • Met deze informatie in ons bezit bepalen we welke afdrukbeheertechnologieën u het meest zullen helpen om uw productiviteit te verhogen en verspilling tegen te gaan.
  • Gedurende het hele proces beoordelen we hoe uw medewerkers reageren op verandering en passen we onze aanpak indien nodig hierop aan.

Vervolgens werken we samen met u, rekening houdend met kwesties op het gebied van regelgeving en informatiebeveiliging, om te zorgen voor continue verbetering naarmate uw bedrijf verandert en groeit.
Als onderdeel van onze service kan Ricoh ook aanvullende leveranciers beheren die bijdragen aan uw infrastructuur voor documentbeheer, waardoor u uw processen en kosten kunt stroomlijnen en uw beheeroverhead kunt verminderen.

Neem contact op met uw adviseur

We bespreken samen uw behoeften en vinden een oplossing die is aangepast aan uw activiteit en de veranderende aard ervan.